^^Scout X Scout^^
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مشاكل الحب

كاتب الموضوعرسالة
nagham hart

دماغ فى التوهان

دماغ فى التوهان
nagham hart

انثى
مكان الميلاد : ام الدنيا
الحاله : اوف لاين
الوظيفه : سكرتيرة بشركة لطفى

مشاكل الحب Empty
مُساهمةموضوع: مشاكل الحب   مشاكل الحب I_icon_minitimeالخميس أغسطس 14, 2008 11:35 pm

اكيد فى كتير مننا حب امر بتجربة فى حياتة مش شرط تكون تجربة ناجحة ومش شرط تكون تجربة فاشلة دة على حسب المهم انا دلوقتى عايزة اتكلم شوية مع الناس اللى خارجين من تجربة مؤلمة او فاشلة عايزة اسالهم سؤال ويجاوبوا بكل صراحة وبوضوح دلوقتى وبعد ما جربت الحب وفشلت وتعبت واتالمت عندك استعداد فى دخول اى تجربة جديدة او بمعنى اصح عندن استعداد انك تحب تانى طيب لو الاجابة اة هتحب بنفس القدر اللى فى التجربة السابقة ولا هيكون اقل ولا اكتر طيب هتتعامل مع الطرف التانى ازاى هل هتثق فية ولا هتكون حذر فى التعامل معاة وهتحاوطة بالشك من كل اتجاة انا عايزة كل الاعضاء اللى معانا هنا فى منتدانا الجميل يدخلوا يحكوا تجربتهم فى الحب اللى حب واتجرح
واللى بيحب وربنا موفقة يحكيلنا عن احساسة عن مشاعرة والناس اللى مروا بتجربة مكانتش موفقة عايزاهم يدخلوا بفضفضوا معانا يحكوا التجربة بتاعتهم عشان كلنا نستفاد منها
عايزة الكل يحكى من غير احراج ولا كسوف كلنا نتكلم بصراحة من غير خجل ولا كسوف انا هتكلم وغيرى وغرى كلنا نحكى ماشى
https://mansscout.yoo7.com/profile.forum?mode=register&agreed=

مشاكل الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-